Curs de Public Speaking pentru copii - Master of Crowds, 6-8 ani

Curs de Public Speaking pentru copii – Master of Crowds, 9-12 ani

Vă invităm la un nou curs din cadrul programului de Antreprenoriat pentru copii!
Curs de Public Speaking – Master of Crowds, 9-12 ani
Modulul I de Public Speaking are drept scop formarea și consolidarea încrederii în opiniile proprii și cultivarea curajului de a susține propriile viziuni asupra oricărui subiect.
În plus, cursanții vor dobândi obișnuință de a fi eficienți și cursivi în vorbire, de a avea argumente și a le susține.

Categorie de vârstă:
🎈9-12 ani: ședința online de 40 minute, începând cu ora 18.00
Întâlnirile se desfășoară pe ZOOM.
Nr. maxim de cursanți: 10
👉 Înscrieri:
👉 Cost: Modul de 4 ședințe de 160 lei

Plan de curs:
o Curs 1: exersarea abilităților de storyteller pe o temă dată
o Curs 2: exersarea versatilității în dialog pe o temă dată
o Curs 3: limbajul non-verbal și susținerea unui discurs public
o Curs 4: Argumentare. Ce este feedback-ul și cum se acordă el. Cum argumentam pentru a obține un feedback favorabil.

CURSUL SE ORGANIZEAZĂ CÂND SE FORMEAZĂ GRUPA DE PARTICIPANȚI.
În acest sens, va invităm să ne transmiteți solicitările dumneavoastră pe email, specificându-ne vârsta copilului și disponibilitatea participării. Vă mulțumim!

Facilitator: Lăcrămioara Brecea
Sunt Lăcrămioara Ioana Brecea, fondatoare a școlii de Public Speaking, Master of Crowds.
Am peste 15 ani experiență în marketing și PR și tot atât de mulți ani experiență de scenă.
În urmă cu doi ani, în timpul unui interviu, eram întrebată care sunt dulciurile mele preferate, iar eu am răspuns pe loc: ciocolată albă. După interviu, am realizat că nu mai mâncasem de foarte mult timp ciocolată albă și nu înțelegeam de unde a venit acest răspuns.
Mi-am dat seama ulterior că odată cu încheierea, cel puțin temporară, a carierei în teatru, rutina mea zilnică de dicție, respirație și storytelling a fost de asemenea amânată.
Așa se explică faptul că atunci când mi s-a adresat o întrebare extrem de simplă despre mine, m-am intimidat, m-am pierdut și nu am știut ce să răspund.
Ca un automatism, am reușit să formulez un răspuns care corespunde perioadei în care eram extrem de atentă cu mine și rutinele mele zilnice.
Acela a fost momentul în care a început aventură Master of Crowds. Dintr-o nevoie. A mea. În acest fel am realizat un program atent ales, testat pe mine, având un concept care, în acest moment este unic în Capitală.
Mi-am dorit să fac un TED românesc, autentic și valoros la finalul cursului Master of Crowds.
A venit pandemia însă și totul s-a oprit. Așa că am fost nevoită să mă adaptez. Am scris o carte, am lansat un audiobook, iar cursurile s-au mutat online. În acest fel, aventură Master of Crowds continuă, iar brandul se așează organic și firesc acolo unde există o nevoie în acest sens.
Iar eu învăț în fiecare zi câte ceva despre cum se crește și consolidează un brand de suflet, despre ce înseamnă antreprenoriat și cum să continui în fiecare zi cu aceeași încredere în mine și produsul meu.

Share me:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email
Close Menu
×

Cart